Krav til deg som utlåner
Når du tar i bruk bookingløsningen, stiller vi noen krav til deg som utlåner og administrator.
-
Har ditt lokale ett eller flere rom som lånes ut til frivillighet og innbyggeren?
-
Er det ansatte i Oslo kommune som administrerer utlånet (med Oslo kommune-e-post)?
-
Er du villig til å ta i bruk bookingløsningen sånn som den er i dag, og hjelpe oss å forbedre den basert på deres og brukernes behov?
Da håper vi du tar kontakt med oss for å komme i gang! Send en e-post til produktområdeleder i Åpen by, Erik Aarsand.
Vi tar gjerne en prat med deg som ikke møter alle kriteriene i lista også.
Vi forventer at du som utlåner:
- stiller med ressurser til innføringen og oppfølging av bookingløsningen
-
har gode rutiner for praktisk gjennomføring av utlån
-
har tett dialog og samarbeid med Origo for å forbedre og tilpasse bookingløsningen
-
markedsføre og kommunisere internt og eksternt med lokale målgrupper
-
oppdaterer risiko- og sårbarhetsanalysen (ROS) for lokalet ved behov
Dette kan du forvente av oss:
- Du får tilgang til en gratis og digital bookingløsning. Origo tar kostnadene til utvikling.
- Du får støtte og veiledning i bruk av bookingløsningen.
- Bookingløsningen kan brukes sammen med Oslonøkkelen, en digital nøkkel for Oslos innbyggere.
- Vi tar gjerne imot ønsker og spesielle behov for funksjonalitet, integrasjoner eller andre tilpasninger av løsningen. Hvis det er et behov som treffer mange, vil vi prioritere dette i videreutviklingen av løsningen.
Har du spørsmål?
Kontakt produktområdeleder Erik Aarsand: erik.aarsand@origo.oslo.kommune.no
Hvordan kommer du i gang med bookingløsningen?
- Hvem er bookingløsningen for?
-
Krav til deg som utlåner
- Slik bruker du bookingløsningen